Thursday, January 12, 2012

hikhok!

sebok dgn sekolah ~ haha pljrn nya . heee sapa dah lalui nya je thu ngok ! memng tk bule nk main2 lah . . hatcumm! hingus plk ngee. . okay hr ni 12 januari smlm birthday mira 11 januari . . ngee tgk tada sapa wish n bg hdiah . tu lh sapa suro pindah ngada!
now dlm kls kcian aku ~ mira tada , kck plk tukar kls hmmp!

tadi aku bka muka buku tiba2 ada sorang ni add aku .  ! ape hal ni tibe2 je add aku . .hr tu aku tak bule nk tgk kau lnsng . maybe kau block or ap2 ja lah
ni tibe2  add aku ! hahaha kau memng gila . . ni aku tk thu lah sama ada kau yg add atau awek kau tu !
tp kau memng semak ! aku dah elok2 tak tgk kau . .mls nk pk kau . .ni tbe2 ja!
huh!

next . . haha keje krngn aku yg diberi oleh puan rohsiah ~ suka membebel heee . . belum disiap kan lg . . tk psl2 tercabut tlnga aku dga bebelan dia ~ agagaga
okay bye2
salam readers~

No comments:

Post a Comment