Tuesday, January 3, 2012

bye 2011 ! hei to 2012 !

hey guys . .
pejm clik dah 2012 . .  dah sthun ijul tgl kan aku . . . skjp je . . thn ni start sekolah tanpa dia disisi . , tp semua ada hikmah . skrng aku bhgia dgn edal
hmmmmm~ :)
okay semua prltn sekolah utk form 4 , semua dah bli . kali ni beg aku CONVERSE . . boring lah pkai TROPICANA . .  (pau andak aku ) ngeee sory andak ~

hmm thn ni mira tak da. . . dia pindah teknik sepang . . sapa nak teman aku balik . bila aku period sapa nak tolon aku .  sapa nak blnja aku aym . . sapa  nak bljna aku air jambu . . ais krim 20 sen :( . .haha sedih pun ada . .agaga. . . . but takkan aku nak halang . . haha gila lah . .

hmm aku? teknik? dapat . . SMT JOHOR BAHRU - SAINS PTNIAN tetapi ! mak aku tak bg . .huh!
sdh lah . . mira dpt peg .  aku???
rsa mcm sia2 aku blja . . .aku dpt 8a nsb je . .bukan sbb aku pndai . .
haha :) tah apa jadah ! huh!

so . . aku akn sty smk taman medan . . TAK PYA KUTOK SKOLAH AKU! AKU TAK SUKA ! aku syg skolah aku thu? skolah korg bkn bgs sngt oky? jd org tk pya nak jd bgs sngt . .

esok skolah !!
hrpn bru smngt bru . .

No comments:

Post a Comment