Friday, November 18, 2011

kem bumi jati !

haey ! haha bru dpt on9 . . ngee hello2! haha pnt smlm tk  sempat hbs tgk bola indon msia aku da tdo bgn pkl 10 tu pn sbb mira brbunyi if tak hadoi hahaha! kem permata kasih . okay kem ni bnyk kpd membina smngt , kerjsama , syg kpd ibu bpa , mnjga ftrh lelki dn prmpuan . . bnyk bnd yg aku dpt . .haha mknan ! TERBAIK! memng menggemok kn! spti : ketam! aym bkr , udng bkr , sausge , aym  bla3
hahah bnyk! sdp!
but satu hari tu mkn lunch menu nya kerang dgn burung puyu! hahah aku mkn buah je ! sbb ta reti mkn bnd tu . .hahaha! aktvt best boleh lah . .tempat tdo best slsa . .kteorg tdo dorm katil double decker . .haha mlm kedua aku tdo satu ktl dgn capid! haha nmpk tk kteorg KURUS ngeeeee :D hahaha pnglmn yg best !
ni kali kedua aku pergi kem :)

2 comments:

  1. haha terselah kekurusan aku ble satu katil kecik tuh bole muat kite dua.. :D mmg moment yg indahh.. rindu nak tido ngan kau lagi nanuttt :D

    ReplyDelete
  2. heeeee :)
    rndu juge dkt kaw :)
    hee aku tw kau msti rndu bdk pnkot ni ngeee

    ReplyDelete