Monday, October 24, 2011

GORENG PISANG HANGIT

hey guys . .:D oky actualy pg td aku tolong mak aku msk . niat baik . . but malangnya . .bila turn aku msk goreng pisng tu . goreng pisng itu wrna nya menyerupai cekodok pisang . . hahaha sampai hitam . . memg ketara mak aku msak dan aku msk . .  hahaha memg aku kne bhn . .
hmm cuti seminggu ta thu nak bt ape ek . . SANGAT BOSAN  . .
hm btw im NOT SINGLE . . aku tlh mnjumpai seorng lelaki yg memahami aku . and bole membimbing aku . :)
terima kasih tuhan . .dialah lelaki yg btul2 tlh cairkan hty aku . . slepas apa yg aku dah lalui . . dan aku memang betul2 nak dia . and sayang dia . .IM SERIUS . . so far aku dgn dia ada chemistry . .lg pun aku knl dye da lme . .cume declare couple je belum . . but now secara official aku telah BERPUNYA . .
i sayang you hunney . .i miss you dear . .i need you baby . .


al fatiha . .  ijul zana dah jumpa  seorang lelaki yg btul2 zna syng
mfkan zna ijul . . sbb zna dah couple dgn org lain . .
zna ingat lps ap yg jd zana nk hnye ijul . .
mf kan zana . .
zana takkan lupakan ijul . .
zana harap ijul tenang di sana . .
zana sayang ijul . .
setiap kali zana tgk gmba ijul . .
tgk fb ijul . .air mata zna mesti mengalir . .
tak tahu kenapa . .
zana sentiasa doakan ijul . .
al fatiha . . 

No comments:

Post a Comment